Nasza oferta

Firma Rampageous Turtle, członek grupy Altman Consulting, zajmuje się organizacją imprez integracyjno-rekreacyjnych. Oferuje kompleksową obsługę imprez terenowych, przeznaczonych dla żądnych wrażeń uczestników. Kształt i forma imprez dostosowane są do potrzeb i oczekiwań klienta, ale firma dysponuje szeroką gamą scenariuszy oraz własnym poligonem z zapleczem socjalnym.

Quady

Quady to pojazdy czterokołowe, które niesamowicie podnoszą poziom adrenaliny. Jazda quadami daje dużo przyjemności, ponieważ te niepozorne pojazdy dzięki niewielkim rozmiarom mogą wjechać niemal wszędzie. Łatwość prowadzenia, bezproblemowa obsługa sprawia, że quadem po przeszkoleniu może jeździć każdy. Pojazdy, które dajemy państwu do dyspozycji to kymko mx o pojemności silnika 150 cm³, wyposażone w automatyczną skrzynie biegów. Quady to pojazdy przystosowane do pokonywania najtrudniejszego terenu w niesprzyjających warunkach atmosferycznych. Podróżując quadem nie ma dla nas znaczenia czy droga, którą się poruszmy nagle się kończy, czy też mamy ochotę wjechać w gęsty las. Quadem bez problemu pokonamy wszystkie napotkane przeszkody takie jak bagna, podmokłe tereny, strome podjazdy i zjazdy czy urwiska. Szczególnie polecamy wynajmem quadów jako jedną z atrakcji organizowanej przez państwa imprezy integracyjnej, spotkania firmowego czy też spotkania plenerowego. Gwarantujemy udaną imprezę i zadowolonych klientów. Nad bezpieczeństwem uczestników czuwają nasi wykwalifikowani instruktorzy. Przed jazdą każda osoba zostaje indywidualnie przeszkolona.

Paintball

Paintball to zabawa, którą mogą bawić się wszyscy - bez względu na wiek, płeć czy wykonywany zawód. Wystarczy chęć przeżycia niezwykłej przygody i posiadanie ogólnej sprawności fizycznej. Wbrew pozorom to nie siła, szybkość czy zręczność komandosa jest ważna w grze a inteligencja, umiejętność szybkiej analizy sytuacji oraz umiejętność trafnego podejmowania decyzji. Nade wszystko ważna jest również praca w grupie. Dlatego Paintball jest tak często wykorzystywany podczas różnego rodzaju imprez integracyjnych i pikników firmowych. Pozwala na wyłonienie liderów grup, uczy sprawnej komunikacji między członkami zespołu i integruje zespół.

Poniżej przedstawiamy Państwu kilka dostępnych scenariuszy gry:

Zdobywanie flagi przeciwnika

Poziom trudności

KLASYKA. To pierwszy i na pewno najpopularniejszy scenariusz gry. Zdecydowana większość gier (scenariuszy) to modyfikacje i rozwinięcia tej właśnie gry. W grze udział biorą 2 zespoły. Każdy zespół ma swoją flagę (Bazę). Wszyscy uczestnicy powinni zaczynać grę w tym samym czasie (na umówiony wcześniej znak) w swoich bazach. Zawodnicy trafieni kończą grę i schodzą z terenu walki. Jeśli podczas trafienia zawodnik niósł flagę, musi ją zostawić w miejscu, w którym został wyeliminowany (w miejscu widocznym, a nie metr pod ziemią). Zawodnik wyeliminowany, czyli "zabity", nie ma prawa głosu - nie może podpowiadać, zdradzać pozycji przeciwnika ani słownie ani gestykulując. Wygrywa ta drużyna, która zdobędzie flagę przeciwnika i doniesie ją do swojej bazy.

Zdobywanie fragów

Posiom trudności

Kilka drużyn; gra na wybicie. W grze bierze udział kilka (ok. 4-6) trzyosobowych drużyn. Gra polega na zdobywaniu punktów. Punkty przyznaje się za wyeliminowanie zawodników z drużyn przeciwnych. Czas ok.30-45 min., Aby ułatwić liczenie punktów każda drużyna może grać w towarzystwie sędziego oraz używać różnych kolorów kulek (w praktyce trudne do wykonania). Przepisy są podobne jak w przypadku innych gier: gra zaczyna się po sygnale startu; trafiony -> out; zakaz komunikowania się po trafieniu. Nie ma punktów za członków drużyny, którzy dotrwali do końca. Wygrywa drużyna z największą ilością punktów.

Obrona bunkra

Posiom trudności

Dwie drużyny: atakujący i broniący. Obrońca roztawia się przy bunkrze (nie wolno obrońcom wychodzić poza teren bunkra). Czas, w zależności od ilości graczy. Atakujący wygrywa zdobywając flagę (wystarczy ja podjąć), obrońcy powstrzymując atak.

Polowanie na Leśnego Władka

Posiom trudności

Jeden na wszystkich, wszyscy na jednego. W grze udział biorą: zając i myśliwi. Jeśli ktoś podejmie się już być zwierzyną to na pewno nie bez (choćby pozornego) wyrównania szans. Dlatego króliczek dostaje porządny półautomacik z nieograniczoną ilością kulek (ile uniesie) + tarcza (Np. z blaszanej pokrywki od śmietnika). Reszta graczy "myśliwych" ma limit 50 kulek. Wygrana: z punktu widzenia ofiary - przeżycie, z punktu widzenia oprawców - ubicie. Zasady podobne jak w innych grach + myśliwy, któremu skończą się kulki wypada z gry oraz trafienie w tarcze nie jest liczone. Zabawa polecana na koniec dnia, kiedy graczom zostaje już niewiele kulek.

Wybijanka

Posiom trudności

Dobre na wystrzelanie kulek Grupa dzieli się na dwie drużyny, które startują z przeciwnych stron bunkra . Wygrywa drużyna, w której przetrwa, choć jeden zawodnik.

Jeńcy

Posiom trudności

Bardzo ciekawa alternatywa do zwykłego wybijania przeciwników. W grze udział biorą dwie drużyny. Zadaniem każdej z drużyn jest wzięcie do niewoli 4 jeńców i doprowadzenie ich do swojej bazy. Jeńcem zostaje osoba, która jest trafiona w ręce albo nogi. Trafienie w korpus lub głowę traktowane jest jako wyeliminowanie. Statut jeńca jest ściśle określony. Zawodnik, który zostaje jeńcem musi usiąść na ziemi i trzymać się jedną ręką za głowę. Nie może się poruszać, ani strzelać. Jeżeli dotknie go atakujący to musi podążyć za nim do bazy przeciwnika. Zawodnik eskortowany musi mieć rękę na głowie, aby się odróżniał od osoby eskortującej go. Jeniec może zostać oswobodzony w dwojaki sposób: przez wyeliminowanie eskorty i dotknięcie przez swojego gracza lub przez odbicie go z bazy przeciwnika (również dotknięcie przez swojego gracza). Gra kończy się, gdy jedna z drużyn pochwyci 4 jeńców i odprowadzi do swojej bazy.

Akcja ratunkowa

Posiom trudności

Prosta gra polegająca na odbiciu zakładnika. Dwie drużyny. Jedna zła (terroryści) porywa zakładnika, druga dobra (antyterroryści) odbija zakładnika (nietkniętego). Gra na czas ok. 10 min., Jeżeli drużyna ratunkowa nie zdąży odbić biedaka (wynudzi się potwornie) to przegrywa. Zakładnik nie może poruszać się aż nie zostanie dotknięty przez "swojego" gracza. Do tego czasu nie wolno terrorystom strzelać do zakładnika. Zakładnik jest uratowany, jeżeli nietknięty powróci do swojej bazy.

Ochrona Prezydenta

Posiom trudności

Scenariusz stary jak świat (no może jak paintball). Jedna osoba musi poświęcić się i odłożyć pistolet (prezydent). Pozostali gracze dzielą się na ochroniarzy i terrorystów. Ochrona powinna być liczniejsza. Misja ochroniarzy polega na bezpiecznym przeprowadzeniu prezydenta z określonego punktu do drugiego. Misja terrorystów - sprzątnąć prezydenta bez względu na straty własne.

Terminator

Posiom trudności

W zależności od ilości graczy (np.6-ciu) z nich wybieramy jednego TERMINATORKA i 5 ŁOWCÓW, gość dostaje tyle kulek ile zdoła unieść, reszta limit 50 kulek na głowę. Aby wygrać TERMIŚ musi wyeliminować pozostałych graczy, ŁOWCY wygrywają, gdy Termiś dostanie przynajmniej 4 kulki bez względu czy trafił go jeden czy więcej Łowców. Gra dobra na wystrzelanie reszty kulek po długim dniu polowań. W zależności od ilości grających i zapasów amunicji można dowolnie wybierać ilość TERMINATORÓW oraz ilość trafień eliminujących TERMISIA(-ów) czy limit kulek.

Podchody do snajpera

Posiom trudności

Gra przydatna, gdy chcemy wywalić do końca gaz lub resztki kulek lub, gdy wszyscy są już zmęczeni, a dwóch ma ochotę na jeszcze! Mianowicie, jeden gracz siada sobie wygodnie z giwerą tak, aby widzieć spory obszar. Drugi nie ma broni, ale może biegać w przeciwieństwie do pierwszego. Zadaniem drugiego jest dobiegnięcie jak najbliżej strzelającego lub do jakiegoś punktu wcześniej obranego przez graczy. Gracz bez broni ćwiczy umiejętność korzystania z przeszkód terenowych, a snajper swoją celność.

Nieśmiertelny

Posiom trudności

Typowy detmacz Gracze rozchodzą się po hali i po wystartowaniu gry. Każdy, kogo napotka gracz na swojej drodze to przeciwnik. Gra limitowana czasowo (czas ustalany przez graczy)

Medic

Posiom trudności

Każda z drużyn dostaje medyka , który to jest specjalnie oznakowany. Medyk posiada zdolnosć lecznienia 1 postrzału. Gra polega na zdobyciu flagi przy zachowaniu przy życiu medyka.